An-Sofie Van der Maelen is de nieuwe client service manager van Rapport Belgium, onder leiding van Julie Wijns. An-Sofie begon haar carrière 9 jaar geleden bij Posterscope. In 2017 startte ze bij JCDecaux als key account manager.
Julie Wijns, managing director van IPG Mediabrands Partnerships and Investments: « We zijn erg blij dat An-Sofie nu één van onze OOH-specialisten is. Haar expertise en enthousiasme hebben van haar de ideale kandidaat gemaakt om deze rol te vervullen. »
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]